Δευτέρα 11 Απριλίου 2022

ΣΥΛΛΟΓΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ ΣΧΕΔΙΑ ΔΡΑΣΗΣ 2021-2022

                    Συλλογικός Προγραμματισμός Σχολικής Μονάδας

 ***Επισυνάπτεται το σχέδιο δράσης που εκπονεί η σχολική μονάδα κατά τα οριζόμενα στο άρθρο 33 του ν. 4692/2020 (Α’ 111) και σε επόμενο βήμα τα αποτελέσματα της εσωτερικής αξιολόγησης που εξάγονται κατά τα οριζόμενα στο άρθρο 34 του ν. 4692/2020. 

Παιδαγωγική και μαθησιακή λειτουργία

Διδασκαλία, μάθηση και αξιολόγηση

A/A Στόχος Βελτίωσης Σχέδιο Δράσης

1

Η επαφή με το φυσικό περιβάλλον είναι απαραίτητη για τον

άνθρωπο και ιδιαίτερα για τα παιδιά. Σκεφτήκαμε ότι μια ποιοτική

αναβάθμιση του αύλειου χώρου, θα βοηθούσε στην κοινωνικο-

συναισθηματική ανάπτυξη των παιδιών. Αποφασίσαμε λοιπόν, να

θέσουμε τους παρακάτω στόχους και να σχεδιάσουμε κάποιες

παρεμβάσεις, τις οποίες μπορεί να υλοποιήσει το σχολείο με τη

συνεργασία της Σχολικής Επιτροπής και τηs Τεχνικήs Υπηρεσίαs

του Δήμου, το γραφείο Σχολικών Δραστηριοτήτων, το Σύλλογο

Γονέων και με ειδικούς επιστήμονες όπως γεωπόνοι, αρχιτέκτονες

τοπίου κ.α. Οι στόχοι και οι παρεμβάσεις μας αφορούν: τη

δεντροφύτευση, την επίστρωση ειδικού τάπητα ,η δημιουργία

θρησκευτικής γωνιάς (εκκλησάκι), η δημιουργία γηπέδου βόλεϊ, η

τοποθέτηση εξωτερικών καθισμάτων και ξύλινου κιόσκι, η

δημιουργία σταθμού στάθμευσης ποδηλάτων στην είσοδο του

σχολείου, ο σχεδιασμός επιδαπέδιων παιχνιδιών, εικαστικές

παρεμβάσεις στους τοίχους, κατασκευή ράμπας για άτομα με

κινητικά προβλήματα (ΑΜΕΑ) και η δημιουργία λαχανόκηπου,

μποστανιού ή ανθόκηπου.

Ομάδα δράσης Βεργούδη , Χράντα ,Χυτίου ,Παπαδόπουλος ,

Συροπούλου

Εξωραϊσμός αύλειου χώρου του

σχολείου μας

Σχολική διαρροή - φοίτηση

Δεν έχει τεθεί κάποιος Στόχος

Σχέσεις μεταξύ μαθητών / μαθητριών

Δεν έχει τεθεί κάποιος Στόχος

Σχέσεις μεταξύ μαθητών / μαθητριών και εκπαιδευτικών

A/A Στόχος Βελτίωσης Σχέδιο Δράσης

1

Ο συγκεκριμένος δείκτης αναφέρεται στις σχέσεις που

αναπτύσσονται στο σχολείο μεταξύ εκπαιδευτικών και μαθητών.

Ιδιαίτερη προσοχή δίνεται στη συνεργασία, στην επικοινωνία και

στην εμπιστοσύνη.

Σκοπός του σχεδίου δράσης είναι η αισθητική και οικολογική

αναβάθμιση της αυλής του σχολείου και η ανάδειξη της σε χώρο

αγωγής και περιβαλλοντικής εκπαίδευσης. Αυτά θα επιτευχθούν με

τις παρακάτω παρεμβάσεις:

Τη φύτευση διαφόρων φυτών, αρωματικών και

καλλωπιστικών.

Την τοποθέτηση περισσότερων κάδων απορριμμάτων.

Την κατασκευή αυτοσχέδιων κάδων ανακύκλωσης.

Τη σχεδίαση επιδαπέδιων και επιτοίχιων παιχνιδιών.

Ταΐστρες για τα πουλιά.

Επικοινωνία και συνεργασία με τον Σύλλογο «Kids save lives

– Τα παιδιά σώζουν ζωές».

Συμμετοχή στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Νοιάζομαι και

Δρω».

Συμμετοχή του σχολείου στον διαγωνισμό Gobi Fish (Ψαράκι

ανακύκλωσης).

Ομάδα δράσης: Τοτζάρη Μαριάνθη, Στάμου Στεργιανή, Βασιλικού

Σοφία, Γεωργιάδου Αντωνία και Ιωάννης Δόμβρος.

Σχολική Ζωή – Χώρος Μάθησης, Ζωής

και Συνεργασίας

Σχέσεις σχολείου - οικογένειας

Δεν έχει τεθεί κάποιος Στόχος

Διοικητική λειτουργία

Ηγεσία - Οργάνωση και διοίκηση της σχολικής μονάδας

Δεν έχει τεθεί κάποιος Στόχος

Σχολείο και κοινότητα

Δεν έχει τεθεί κάποιος Στόχος

Επαγγελματική ανάπτυξη εκπαιδευτικών

Συμμετοχή των εκπαιδευτικών σε επιμορφωτικές δράσεις

Δεν έχει τεθεί κάποιος Στόχος

Συμμετοχή των εκπαιδευτικών σε εθνικά και ευρωπαϊκά προγράμματα

Δεν έχει τεθεί κάποιος Στόχος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.